Space Queen


Hi world
Friday 28 September 2012 | 07:46 | 0 Words
Hey pepssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss . Panjangnya S aku , ada penyakit cacat S kot ? K XD . Tadi ainin tk pergi sekolah , ada masalah okay ! Ainin rsa mcm nk demam dalam pada masa yng sma ainin tknak berhdapan dngn seseorang . Jyeah , walaupunperkara tu dah lma berlaku tpi aku still ingat ! Brrrr , pening jugak mesin aku nk refresh otak aku ni , lahai . Okay pagi tdi besties ainin call , tahu kan siapa , okay wani sayang saya XD . Ahaksss , dia tnya ' wey nk pkai bju apa ni ?! ' Aku dngn geramnya , aku tk pergi skolah kbye , jangan ganggu aku . Lahai aku dah knapa nk tengking dia _-- . Teruk perangai mengalah kan jin XD . Okay blik pada cerita tadi , eh apa eh . Refresh balik , Tenggggggggg . aku back to the story okay ainin ni ada masalah dngn sorang lelaki ni opsss *BUDAK LELAKI , dia masih  belum dewasa okay . Entalah smpai skrang ainin tk berbaik dngn dia . Berbaik kejap ja tu pun dia hntr chat , entah apa yng dia hantar annyoing bagai . _-- , ainin  bergaduh dngn dia sbab 2 problem . Lahaiii , problem mengalahkan dah kahwin . Ahaks . okay firts problem sbab dia mcm ni , kitorang dah lama tk chat and then tiba tiba jeng jeng jeng , dia hntr chat *tk pernah pernah dia nk tegur aku lahaii --  , okay dia ckp mcm ' wey dah lma kan kita tk chat ' Aku pun dngn kurang ajarnya membalas ' pandai jugak hg tegur aku ' , mcm mintak kaki je . Lepas tu dia ni dah la hati mcm perempuan merajuk bagai , merajuk dah la lama , pengsan jugak aku nk pujuk -- . Problem yng kedua bila dia tahu ada orng bgitahu dia yng ainin suka kt dia , gila bapak sikit pun tk . Maki tkda titik ahaksss XD .  Fuck bitch siapa yng bgitahu dia -- . Brrrrrrrrrrrrrrrrr , hak olah panjang bebenor R aku XD , Assalamualaikum .




-Past- | -New-