Space Queen


Yoooooo ! I'm BACK !
Monday 10 December 2012 | 07:45 | 0 Words
Bertemu kita lagi dia dalam rancangan 'gedik gedik updated blog' . Erkkkkkkkkkk ? Eh ! Hi and Assalamualaikum guys . Seriously , dah lama kan aku tak updated blog ? Mesti ada yang rindu kan ? I know ! Aku dapat rasa semua tu . Ya Allah terharunya :* aww . Er _--' hahaha . Sihat guys ? Aku ? Allhamdullialh sihat . Dah TER-lebih sihat sebenarnya O.o ! Gagagagagagagaga , cuti sekolah ni seriously tak pergi mana . InsyAllah , 25 ni pergi MELAKA . Cuti cuti mata . Cari pakwe orang MELAKA . Hahaha XD . Eh tak lawak pun . So tak payah gelak . Lol . Almaklumlah , parents aku semua busy . Kalau diorang tak bawak aku pergi HOLIDAY . Errr muka aku macam TAIK 24 jam . K ?! Faham ?! Hahahaha , k tak lawak . How , my resutl ? Ohmygucci _-- . Sesiapa yang dapat 5A tu , congrats doh . Aku ? Acano ? Gagaga , biasa je . Mcam mana aku berusaha . Macam tu ah aku dapat . Menyesal pun dah tak guna sekarang . Relax doh , PBS , SPM ada lagi . Don't give up . Mungkin sekarang kita masih blur . InysAllah , masuk form 1 kita lebih matang right  ? Harap macam tu . Start NOW , aku nak ubah perangai aku yang BAIK *errr _-- yang lebih baik . InysAllah . Budak ni memang suka perasan tahap . MasyAllah . How holidaya korang ? Mesti ada yang pergi OVERSEA right ? Untunglah . Hahaha . Aku ? Setakat dalam MALAYSIA je mampu . Macam mana sekolah ? Nak masuk sk mana ? Ok , now aku nak cerita -- Err . Banyak ceritanya . Lol . Aku dapat interview untuk kemasukkan sekolah agama . Err , lepasni aku batak  pandai agama ah ? Err takde sampai macam tu . Aku masih perlu belajar daripada orang lain . Panjang kan aku bebel ? Hahahahahah , okaylah sampai sini je aku boleh updated . Maybe setahun lagu  ni boleh aku updated XD haha . InsyAllah kalau line internet aku tak K_O Er. Hahaha . Line aku memang macam BARBIE . Alololololo , sweet kan ? Assalamualaikum . XOXO :D *ikut istanbul aku datang XD .






-Past- | -New-